Accidents Happen
JJ wrecks his truck and trailer on the way home from race night and it nearly destroys Heifer and Ole Heavy. When Ohio comes to town, the Memphis Street Outlaws have to pull together to hustle up as much money as they can to pay for all the broken cars.