Black Sheep vs Virginia Pt 2
The neck-and-neck Wildcard round between Black Sheep Mafia and Team Virginia continues! Axman stops up for his team in a big way while racers of Black Sheep Mafia show they can hold their own -- even separate from Team NOLA.