No Pain, No Painting; Les Miseranimals
The Warners help Pablo Picasso discover his new painting style, and modern art is born in "No Pain, No Painting". Runt breaks out of Le Pound during the French revolution to save Rita and the Miserable Cats from being made into pastries.