Retro Love
The Spring Baking kitchen looks soooo groovy with its retro makeover! Jesse Palmer celebrates the '50s and '60s as he challenges the bakers to make soda shop cupcakes and extra shaggy cakes that are dedicated to all those groovy lovers out there.