A Shot in the Dark
When Jade and Jordan lead their super campers on a campout in the woods, Flare learns that Blaze is afraid of the dark. To make matters worse, the light the campers use to comfort the poor pooch upsets Doc Damage's star gazing, and the villain retaliates.