Old Friends, New Enemies
The 75 Main crew returns to the Hamptons, where new faces are introduced, sparking both romances and conflicts. Brogan stands her ground as a new chef comes in, old disputes surface when Ethan and Sam reunite, and Hailey and Jill go after the same guy.