Foul Play in Funland
Brainiac Velma, jock Fred, fashionista Daphne, hippie Shaggy and the talking Great Dane Scooby-Doo climb into their Mystery Machine van and hit the road to solve strange phenomenon. Mysteries just have a way of falling into the gang’s laps.