Attack of the Weird Al-Osaurus!
Driving through the Rocky Mountains, the Mystery Inc. gang discovers a sleep-away accordion camp run by none other than Weird Al Yankovic! But there is no accordion joy when a horrible dinosaur attacks the camp.