Legion of Super-Gyros
No one knows what disease Gerry injected himself with in "World War Z" -- until the writers take a crack at it! Witness Benjamin Franklin's greatest invention. Hannah from "Girls" gets a boyfriend. Check out the prequel to "The Parent Trap."