Round 2: Rivals on the Ropes
Food industry titans Chef Robert Irvine and Jon Taffer are back for round two as they rescue Spin and Sage, a pair of family-run spots across the street from each other in East LA. Irvine and Taffer step into an ongoing rivalry to score a vital win.