The Ohio Journalism Awards
Ned stifles his desire to win at the Ohio Journalism Awards. Nicole uncovers Detrick's monogamy and is furious. Oscar comes to terms with the documentary, Mare brings a YouTube famous date, Esmeralda sings and Ken engineers an emergency to play hero.