Crazy Babies
Jack pushes his parents to believe using video evidence of alien abductions, spirit board antics, poltergeist shenanigans and the monster of Lough Foyle. Ozzy admits he's superstitious man, while proof of canine spirits may make a believer of Sharon yet!