Elijah Craig's Bourbon
Tim and Tickle attempt to recreate the lost recipe Elijah Craig used in 1789 when he invented bourbon whiskey. By tracking down the ingredients and equipment of the era, they’ll be the first to taste America’s original bourbon in over two centuries.