Gera MX and Cadillac Float
Gera MX visits Martín Vaca to customize a Mustang and give it to a fan as part of the promotion of his album Mustang 65. Meanwhile, Martín and his team face the challenge of converting a Ford Lobo F159 into a float with a front.