Back to the Future - Mystery Box
Tonight’s challenge gets personal, as the home cooks lift their mystery boxes to discover a childhood photo of themselves. Their task is to take the nostalgic comfort food of their childhood, and transform it into a modern day, restaurant worthy dish.