Til Death Do Us Part
Tai confronts Keoka about her fiancé, Hottie. Melissa risks all to meet high school crush Louie. Emily gets a suspicious call asking for money. Chelsea fears Mikey is lying. Justine gets ready for her prison wedding, but is his family on board?