Wedding Rings & Secret Flings
Monique and Derek are unexpectedly attacked. Michael's mother stuns with an assertion about Justine. Ashley drops surprising news on Travis. Aris raises doubts about Cameron's motives. Nathan contemplates taking a leap with Skylar.