Gorilla My Dreams
Bugs is adrift at sea in a barrel when he suddenly finds an island. Upon arrival, he's swept up by a lonesome mother Gorilla and instantly taken up as her baby. Despite his resistance, he eventually gives in to being the gorilla's child.