Thrill of the Hunt
A tense confrontation ensues when Wardens Scott and Gould respond to a call about an illegal deer-hunting case. A pair of raccoons find their way to a gas station and must be trapped, and Warden Boone handles a disgruntled hunter at a deer-hunting club.