Swallowing Goldfish
Ruthy meets Kathy, who describes how an abuser used her rape (28 years ago) to silence more victims. After years, authorities arrest Ruthy’s and Kathy’s abusers. Another victim comes forward to reveal that a prior cover-up enabled Ruthy’s rape.