Snow Day Cooking
The gang make classic winter dishes new again with a menu including GZ's luscious Ricotta Gnocchi, Marcela's new twist on fondue and Judy Joo's Korean Fried Chicken. Plus, keep warm with tasty mix-in ideas for hot cocoa.