7 Cars, 4 Days, 1 Bitchin' Event
The shop is gearing up for the annual SEMA Show in Las Vegas, and this year Dave is bringing seven cars. Once the cars are readied, placed in their booths, and the show is running, the guys get a chance to check out some of the new builds at the show.