Evil Blossoms
When Alisha Bromfield's supervisor Brian Cooper, promoted her to team leader, she knew she should be ecstatic. But Brian's motives are not entirely good. So Alisha stands her ground with Brian, telling him she doesn't want a relationship beyond coworkers.