Money's on the Finish Line
When Andy buys a stolen and stripped Porsche C4S at an auction, Bobby is sure it will sink him. Porsches are money pits, and parts are pricey. Meanwhile, Dave Jensen works overtime to beef up a '57 Belair for a drag race.