I Am (Urban) Legend
Joes goes all in on urban legends with Dexter's JoBeth Williams, Jason from Friday the 13th, Kane Hodder, as well as a visit from his Expedition X team Phil Torres and Jessica Chobot. Josh pressure tests classic and modern urban legends.