Win An El Toro Guapo/Witch-ay Woman
To win a truck, Johnny enters a contest where he must keep one hand on a giant brazen bull longer than any other contestant. Then, Johnny is turned into a woman by a fortuneteller in order to show him what it truly means to be a woman.