Off the Beaten Path in Kill Devil Hills
After renting for years on the Outer Banks, a couple is ready to purchase their first home in Kill Devil Hills, NC. He loves surfing, and she enjoys hiking, and the town offers easy access to both the ocean and nature preserves.