'36 Ford Coupe: Old School Cool
A couple travels from Missouri with a '36 Ford Coupe that's been part of their family for decades. This heirloom needs a new frame, motor and lots of fab repair. Mandi and Shag get their hands on a '60 Impala that they want to flip for a quick profit.