Rebuild: Supercharged '66 Nova
A longtime customer has his eye set on a car from Joe's personal collection, a 1967 Nova. Joe counters by offering up a 1966 Nova, with the guarantee that it will be twice the car Joe's is. That means big brakes, big power, big wheels and more.