Swimming with the Fishes
The Lucas Lagoons crew turns a koi pond into a backyard oasis for a family and their fish in Siesta Key, Florida. They transform an old, outdated pool into a natural lagoon, then connect it to the new pond and install an amazing aquaponics system.