Cooking Up Some Love in Lucca, Italy
After six years of long-distance dating, Liz has finally decided to move to Lucca, Italy, to be close to her boyfriend, Giuseppe. Homes in Lucca's walled city center go fast, but Liz's high standards slow down the search.