Lil Pork Chop/Skarred for Life
Billy's pet fish has problems that bring out Grim's soft side. Billy's Dad bonds with his absent son. Then, General Skarr gets way more than he bargained for when he moves into Billy and Mandy's neighborhood in search of a simple life.