The Castle Light Mystery
TAPS heads to Virginia to explore Bacon's Castle, where for centuries people have witnessed an eerie ball of light traveling around the property. UFO expert Ben Hansen joins the investigation to determine if this ghostly orb is extraterrestrial in origin.