Bigfoot Gets a Pedicure
Jack Osbourne and the Ghost Brothers strive to scare with bizarre footage of a doppelganger-infested seminary, spectral evidence from the most haunted restaurant in South Carolina and possible physical proof that Bigfoot exists.