Historic House Gets Pretty Pink Overhaul
After seeing overhaul they did on her parent's house, a woman moving back to Bentonville knows that Dave and Jenny can create her dream home, too. The Marrs use her love of pink to craft the ultimate starter home that she'll never want to leave.