Shelby Rent-A-Racer- Part 2
Engine issues plague the ’68 Shelby. Richard flips the rare ’66 Lotus Cortina and floating Amphicar for some fast cash. A classic Ford Falcon arrives at the garage -- and selling it would be icing on the cake.