Vintage Payday
Richard races toward a vintage payday by restoring his '37 Buick Racer back to its Indy 500 roots. Meanwhile, the guys buy a one-owner '77 Blazer that could fetch them double their money. Later, a surprise birthday gift has Richard feeling nostalgic.