Band Practice
There's no doubt that Duff Goldman loves to rock! But before he can make the music, he needs to make the snacks for band practice. Duff puts together a rockin' good lineup of Cheeseburger Cream Puffs, sweet and spicy Muhammara dip and Boston Cream Donuts.