Fire and Ice (Chile Part 1)
Grady and Bill drop onto a glacial volcanic peak in the Chilean Andes, where they face strong winds, heavy snowfall and sub-freezing temperatures. Hunkering down in caves, they risk noxious gases as they struggle to make fire.