Grabbin' A Sandwich
Guy Fieri tries sandwiches: In Salt Lake City, an old pottery school makes homemade meatball subs and a cheesesteak done Philly-style; in San Diego, 30 kinds of burgers including alligator; and in Chicago, a Mexican sandwich.