Takeout: Bold Bites Brought Home
Guy Fieri and his son, Hunter, do takeout in Flavortown style as DDD alums send ingredients for their most-dynamite recipes, including a Chinese-Mexican mix from Phoenix, Florida alligator fritters and a creole meatloaf straight from a California beach.