Guy's All-Star Guests
Guy Fieri takes an all-star trip through Flavortown, starting in Kansas City, MO, where he tackles some pigskin with Chiefs' coach Andy Reid. Then, in Massachusetts, rocker Sammy Hagar rolls up on a crazy burger and French toast.