Sandwich Showcase
Guy Fieri grabs serious sandwiches from an Austin rock-n-roll brunch bar, a Texas joint putting '90s hip hop into their stacked up specialties, and a bakery in Pasco, WA, serving up a killer Cuban and off-the-chain chicken.