Pretzels, Pork and Paella
Guy Fieri digs into a five-star take on breakfast with a Mexican pork masterpiece in Bozeman, MT, scratch pretzels at an Arkansas microbrewery and on-point Spanish paella at a Mediterranean-inspired restaurant.