Dream Recipes
Kardea Brown makes a few of her all-time favorite recipes that she would put in her own cookbook, including Jerk Chicken Rasta Pasta, Country Sloppy Joes with Fried Onions, Frozen Yogurt Bark with Strawberry-Balsamic Jam and Chocolate Sandwich Delights.