Fancy for Less
Kardea invites her frugal Aunt TC over for a fancy meal that won't break the bank. The dinner includes Molasses Salmon and Mushroom and Pea Risotto. Dessert is a restaurant classic -- Vanilla Creme Brulee with Raspberry Coulis.