Sloth / Saved by the Bells
George loves helping Professors Einstein and Pizza test out their new inventions, especially in the Rainforest, where George will get to wear the “Tele-smeller” nose to find a rare orchid! / Gnocchi gets a special present from Chef Pisghetti.