Age, Rage & the Big Lie
In a jaw-dropping premiere, Natalia attempts to fill the missing pieces of her life by learning the truth about her age. Meanwhile, shocking new information reveals that the Barnetts knew more about Natalia when they adopted her than they ever let on.