It's a Baby Giraffe!
It's all hands on deck in the Mammal Department -- Rosie the Giraffe is ready to give birth! Robert has a bloody encounter with a wild python that's entered an enclosure; Terri helps the keepers wrangle Chief the Tasmanian devil.