Desert Manhunt
Three hostages, two shoot-outs, and one murder take place in a Bakersfield, California, cabin community. Benjamin Peter Ashley, an unpredictable and violent outdoorsman, leads investigators down his path of devastation, resulting in an 18-day manhunt.